تبلیغات
مطالب اینترنتی - چگونه شکمی صاف‌تر داشته باشیم؟
 
مطالب اینترنتی
پنجشنبه 6 مهر 1396 :: نویسنده : نویسنده


چگونه شکمی صاف‌تر داشته باشیم؟

خبرگزاری آریا – افراد زیادی علاقه دارند که در مدت زمان کم چربی‌های شکمی را بسوزانند و شکمی صاف داشته باشند. کم کردن چربی شکمی بدن کم کردن کل چربی‌های بدن امکان پذیر نیست اما با روش‌های خاصی می‌توان سریع‌تر به شکمی صاف رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ‌ایسنا ، روش‌های زیر می‌تواند به شما کمک کند تا شکمی صاف داشته باشید و سریع‌تر چربی‌های شکمی را بسوزانید.
1. حرکات ورزشی دوره‌ای انجام دهید.
برنامه‌ای از حرکات ورزشی چربی سوز داشته باشید و آنها را سه بار در هفته‌ پشت سر انجام دهید. حرکاتی همچون لانگز، دراز و نشست و شنای سوئدی هر کدام با 15 تکرار در هر ست می‌توانند گزینه‌های خوبی باشد. بعد از انجام این حرکات یک ‌دقیقه طناب بزنید.
2. حرکات شکمی انجام دهید.
حرکات کرانچ را سه بار در هفته‌ انجام دهید. این حرکات را در سه ست با 20 تکرار انجام دهید. حرکت پلانک نیز گزینه مناسبی است.
3. مراقب تغذیه خود باشید.
میوه، سبزیجات، نان کامل، مرغ، گوشت، ماهی و لبنیات کم چرب مصرف کنید. از خوردن شکر در غذاهای فرآوری شده خودداری کنید.
4. نمک را حذف کنید.
می‌توانید غذای خود را با ادویه‌های دیگر طعم دار کنید. خوردن نمک باعث ورم شکم می‌شود.
5. الکل مصرف نکنید.
الکل باعث بزرگ شدن شکم می‌شود. از خوردن آن اجتناب کنید.
6. استرس را کاهش دهید.
استرس و اضطراب باعث ترشح هورمون‌هایی همچون کورتیزول می‌شود که در نهایت منجر به ‌اضافه وزن و بزرگ شدن شکم می‌شوند. آرامش خود را حفظ کنید.



لینک منبع

مطلب چگونه شکمی صاف‌تر داشته باشیم؟ در سایت مفیدستان.


لینک منبع و پست :چگونه شکمی صاف‌تر داشته باشیم؟
http://mofidestan.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b4%da%a9%d9%85%d9%8a-%d8%b5%d8%a7%d9%81%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%d9%8a%d9%85%d8%9f/



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :